افتتاح مسکن مهر ایلام با حضور رئیس جمهور
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر
رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان ایلام گفت: بهره برداری از پروژه مسکن مهر هزار و هشت واحدی کارمندان با حضور رییس جمهور در ایلام آغاز خواهد شد.

 

فرشاد دوستی افزود: همزمان با افتتاح این پروژه، 604 واحد مسکن مهر نیز که برای سایر اقشار ساخته شده، در دیگر مناطق شهرستان ایلام مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی اظهار کرد: برای اجرای پروژه مسکن مهر کارکنان دولت در ایلام 280 میلیارد ریال تسهیلات بانکی هزینه و سهم آورده هر کدام از متقاضیان این پروژه بین 50 تا 55 میلیون ریال بوده که به این پروژه تزریق شده است.
رییس سازمان مسکن و شهرسازی ایلام اضافه کرد: تسهیلات پرداختی برای هر یک از واحدهای مسکن مهر کارمندان 225 میلیون ریال است. وی همچنین گفت: 12 هزار و 500 واحد مسکونی در چارچوب طرح مسکن مهر در استان ایلام در حال ساخت است.
دوستی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از پروژه های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان ایلام بخش قابل توجهی از مشکل مسکن مردم این استان ایلام برطرف شود. بر اساس اعلام استانداری ایلام، دکتر محمود احمدی نژاد تا ساعاتی دیگر برای شرکت در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر وارد شهر ایلام می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:مسکن مهر,
ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 197560
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1